L’esperat tant per la seua novetat a nivell espanyol com per la comoditat a més de ser un mitjà de transport ecològic, el TVRCas estarà en funcionament el pròxim mes d’abril. Serà aleshores quan el primer tram d’aquest transport de via reservada entre en funcionament unint l’ Universitat Jaume I amb l’avinguda de Barcelona.
Aquest és un projecte que fins al moment ha suposat una inversió de 12 milions d’euros.
El TVRCas en el seu primer tram farà 5 parades i en un principi seran tres els vehicles que el composaran, però en qüestió de mesos aquesta xifra es veurà augmentada ja que s’espera que el TVRCas tindrà una freqüència de cinc minuts.
Però el projecte no es queda ahí perquè encara que al mes d’abril el transport de via reservada entrarà en funcionament les obres continuaràn per Castelló ja que el segon tram té que arribar fins a l’altra banda del centre de Castelló. I d’aquesta manera s’anirà ampliant el recorregut fins que en 2010 l’UJI estiga unida amb el Grau.
Avanç de posar en marxa el TVRCas( en el primer tram) fa uns dies es va fer una prova de resistència del pont que creua el riu Sec per vore si aquest suportarà el pes del transport de via reservada. El resultat va ser que el pont és estable encara que es va flexionar un poc ( va cedir 62 mil·límetres i es va desplaçar 6 mil·límetres). Ara sols falta que el Ministeri de d’Indústria done el permís per a que entre en funcionament.
Respecte al pas del TVRCas pel Parc Ribalta, tema tractat en un post anterior, no es tenen els resultats definitius sobre si el TVRCas passarà o no pel parc, ja que això depèn d’un estudi que està realitzant Patrimoni.
En pocs mesos el esperat TVRCas entrarà en funcionament i encara que tot pareixen ser avantatges i a que intentar que no produisca cap inconvenient tant per al Parc Ribalta com per a la mobilitat dels cotxes.
Aquest és un projecte que fins al moment ha suposat una inversió de 12 milions d’euros.
El TVRCas en el seu primer tram farà 5 parades i en un principi seran tres els vehicles que el composaran, però en qüestió de mesos aquesta xifra es veurà augmentada ja que s’espera que el TVRCas tindrà una freqüència de cinc minuts.
Però el projecte no es queda ahí perquè encara que al mes d’abril el transport de via reservada entrarà en funcionament les obres continuaràn per Castelló ja que el segon tram té que arribar fins a l’altra banda del centre de Castelló. I d’aquesta manera s’anirà ampliant el recorregut fins que en 2010 l’UJI estiga unida amb el Grau.
Avanç de posar en marxa el TVRCas( en el primer tram) fa uns dies es va fer una prova de resistència del pont que creua el riu Sec per vore si aquest suportarà el pes del transport de via reservada. El resultat va ser que el pont és estable encara que es va flexionar un poc ( va cedir 62 mil·límetres i es va desplaçar 6 mil·límetres). Ara sols falta que el Ministeri de d’Indústria done el permís per a que entre en funcionament.
Respecte al pas del TVRCas pel Parc Ribalta, tema tractat en un post anterior, no es tenen els resultats definitius sobre si el TVRCas passarà o no pel parc, ja que això depèn d’un estudi que està realitzant Patrimoni.
En pocs mesos el esperat TVRCas entrarà en funcionament i encara que tot pareixen ser avantatges i a que intentar que no produisca cap inconvenient tant per al Parc Ribalta com per a la mobilitat dels cotxes.
1 comentari:
Creo que la instalación del TVRCas, es una muy buena noticia para todos los que vivimos en Castellón.
Creo que será un nuevo medio de transporte novedoso, exitoso y por suerte, ecológico; lo que le hace más atractivo o adaptado como solución a los problemas de emisión de CO2 que sufren muchas ciudades.
Publica un comentari a l'entrada